zondag 7 oktober 2012

Mijn eerste veganistische schoenen !

Al drie jaar ben ik veganist en al die tijd heb ik gym- en goratexschoenen gedragen.
Schoenen via internet kopen leekt me een risico, maar eergisteren besloot ik dat de tijd tòch gekomen was om op die manier veganistische schoenen te kopen. En vandaag heb ik mijn veganistische Trail Boot!

Ze zien prachtig uit en passen super goed. Inclusief verzendenkosten heb ik minder dan 80 euro betaald. Bovendien staat aan de voorkant het opschrift:

                                                             Vegetarian Shoes 

Ook kreeg ik een brief met instructies in het geval de schoenen niet zouden  passen. Ze kunnen dan teruggestuurd worden. 

Ik ben echt tevreden.  Dit is de webwinkel: 
Er is ook een gewone winkel in Amsterdam , Singel 110.

2 opmerkingen:

  1. Vallen ze normaal uit? Of kleinere misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi sorry dat ik zo laat beantwoord!

    Nee, ze vallen me gewoon normaal uit, echt goed.

    BeantwoordenVerwijderen